Rekkurekkuloiden kanssa ei ole tullu tehtyä lenkki ja sienestysreissuja kummosempaa. Ritni on välillä ollut vähän toista mieltä asiasta, mut oon sitä mieltä että pääkopan pitää kestää tämmönenkin elo joskus. Yhtenä iltana tein tossa vähän tokojuttuja. Hyvin vähän siis. Noutoa lähinnä. Oon nyt sitä mieltä kapulaan vaan lisää painoa niin alkaa sujumaan ja poistuu pureskelut. Sillä jatketaan.

 

Yläkuvassa Hipsuhiiri ehkä herttasin ikinä. <3

Mutka ja kohta yhdeksän vuotta pesemättömänä olleen turkin kimallus. :)

Olen ollut viime viikolla ja tällä viikolla kaks kertaa hammaslääkärissä. Multa lähti puoli hammasta joku aika sitte irti ja piti käydä pistää kalusto kuntoon. Noh, hommahan menee niin, että mulla on universumin huonoimmat hampaat. Samalla reissulla sitte setä tsekkas, et vähän ois reikääkin oikeella ja vasemmalla. Paikattiin, putsattiin ja huollettiin. 633 euroa kiitos tähän käteen. Olen siis edellisen kerran käynyt tasan vuosi sitte ja sillon tuli sama lasku. Setä vaan kiltisti sano, että kyllä nää sun hampaat on niin valkoset ja puhtaat ja huomaa että niitä hoidat enemmän ku normaalisti moni muu, mutta paska tuuri ja huono laatu. Päätin sitte tosta viisastuneena, että en todellakaan vähennä herkkujen syöntiä, koska se tuntuu olevan ihan sama mitä tuonne suuhun tungen. Kaikki on pahasta, myös pyhä ilma.

Sitte tää talven tulo. Yök, mä niin inhoan kylmää. Märkä ja lumi ei sinänsä haittaa, mutta se kylmyys. Jos palelee Thaimaan lämmössä niin mitä tapahtuu sitte keskellä Suomen talvea... Siinäpä pohdittavaa. Eilen kun olin tulossa kotiin (kesärenkailla tietty) niin jäin jumiin tuohon meidän mäkeen. Kaks kertaa kylkimyyryä alas ja yritys nro 3. Mä olin niin vihanen, että haukuin koko maailman. Leikkas siis niin täydellisesti kiinni, että täällä joudutaan asumaan. Tänään mä yritin kuitenkin viikonlopun kunniaks nostattaa fiilistä ja laittaa kynttilät pihalle palamaan. 

Huomenna lähdetään Helsinkiin. JEE! :) Meillä on yhdet tuparit siellä ja ollaan varattu huone Presidentistä. Koirat tulee tietty kaupunkilomalle mukaan. Jospa kävis verestämässä muistoja ja lenkkeilis Töölönlahden ympäri... Huomenna pitäis vielä käydä ostamassa jotain vaatetta niskaan ja ennen reissua käydä vaihdattamassa renkaat autoon. Tuli tosta yllä olevasta kuvasta mieleen kaivella kuvakansioita. Tässäpä muutama kuva meiltä kotoa ilman rekkuja. :) 

             Roomassa otettu kuva joskus vuosia sitten...                                                              Keittiöstä olohuoneen suuntaan.

Elämääkin suurempia sisustusongelmia. ;) Keittiöön on eksynyt näköjään myös TuplaKuplan miniversio, vaikka asustaakin normaalisti olohuoneessa. Haaveilen yhtenäisestä arkiastiastosta, jonka saisin asetella noille hyllyille. Marimekolla on olut joitain miellyttäviä mustavalkoisia vaihtoehtoja...

Orkideaa keittiön pöydältä. Hän kukkii toista vuotta meillä. 

Sitte esitellään talven uusin tulokas. Se on vielä kovin vaiheessa, mutta muoto on jo selvillä. Huutaa jouluvaloja ja kattoon johtavia kiinnikkeitä. Ihastuin Lapissa viime talvena kattokruunuun joka oli tehty sarvista sekä jouluvaloista. Maksoi maltaita ja päätin tehdä itse. Hyvä siitä tuli, vaikka Mika epäilikin sen kestävyyttä. :))