Pirun vatsatudin alkeistyyppinen pöpö iski viime yönä enkä päässyt töihin ollenkaan. Oikeestaan olen vaan maannut koko päivän kykenemättä yhtään mihinkään. Eihän mulla mitään oksennustautia oo, mut jotain sen suuntasta. Perseestä, kirjaimellisesti. Hehheh.

No mut viikonloppuna oltiin ensin lauantaina taas Heidin ja Reean kanssa pitkällä lenkillä ja tarkoitus oli mennä treenaamaankin, mutta ei sitte ehditty. Sunnuntaina tehtiin sama lenkki iskän kanssa ja otettiin muutama kuva matkalta.

Eikä me kuitenkaan ihan tekemättömiä olla oltu. Luvattiin tokoporukalle, et treenataan sitä seisomista liikkeestä ja sitä ollaan tehty naksulla. Ei oikeestaan muuta. Kai se sen pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään mitä sillä haetaan ja olen vahvistanut sitä myös lenkillä. Olen myös yrittänyt tehdä sitä monella eri tavalla, et saisin siitä harjottelusta enemmän sellasta leikkiä. Ehkä oon onnistunu... tai sitte en.   Oikeestaan kaikki muut ollaan nyt kokonaan jätetty sivuun. Hoidetaan tää nyt ensin tästä alta pois.  

Tässä alla vielä muutama otos sunnuntailta.