Eilen en tehnyt mitään, vaikka kovin uhkasin harjoitella noudon pitoja. En yksinkertaisesti jaksanut ja taisin mennä nukkumaankin jo kympiltä. Harvinaista.

Tänään käytiin pitkästä aikaa Sporttihallilla treenaamassa agilityä. Olipa kivaa, kun oltiin Miran kanssa kahdestaan, eikä ollut minkäänlaista kiirettä ja jonoa. Tehtiin pari aika haastavaa pätkää edellisten harkkaajien radan pohjalta ja rimat oli 45 cm. Testailin myös lähdössä pysymistä ja oli oikein pätevä. Hypyt oli jees, mutta vauhti.... en mä tiiä. Se ampuu niin satasella, että miten siitä saa sitte sellasen tulosvarman tyypin, etei roiski niitä rimoja miten sattuu. Ennakoimalla. JOO, mutta suhinat, sähinät tai lelujen heitot aiheuttaa mrrrrrrrrr- reaktion, joka on suomeksi "alta pois luuska!". Mistähän mä saisin uudet jalat, rytmitajun tohon hommaan ja vaikka mitä. Ens joulun joululahjoja selkeesti. Olisko se toko sittenkin helpompaa mulle??  Ai niin. Sitten se vielä bonuksena teki mulle kepposet. Olin laittamassa rimoja paikoilleen ja olin kyyristymässä esteen päälle. Neiti Ritni Riitta-Liisa Rämäpää juoksi ohi ja OTTI MUA TUKASTA KIINNI!!! Kuvitella miten röyhkeetä!  Hyvä ettei letistä lähtenyt puolet!

Nyt ampui kivasti putkiin kaukaakin ja megavauhdillakin sen saa jotenkin vielä käännettyä ja pelastettua jos on menossa väärin. Kepit tehtiin hyppysuoran jälkeen suljetusta kulmasta ja oli vähän epävarma niiden löytämisessä. Kääntyi kyllä, mutta haki mielummin sitä samalla suunnalla ollutta putkea. Ihme. En kylläkään ole ihan täysin varma, vaikka olisin huutanut sille että "mene!".

Eipä tänne muuta. Tontilla uhkailivat tänään, että viikolla 14 (?) olisi käyttöönottotarkastus, joka tarkottaisi uuteen kotiin muuttamista. Ollaan pääsiäisviikko siellä Levillä, mutta tuo olisi se seuraava viikko. Melko hienoa!