Mä en ehkä kestä. Tää helvetin masiina poisti koko mun tekstin, jonka olin huolella väsänny!! Aivan leikkaa kiinni nyt justiinsa! 

Äh, mua ärsyttää nyt niin kovin, etten jaksa kaikkea uusiksi sepustaa. Tässä nyt kuitenkin jotain, vaikka tekis mieli irtisanoo tää koko soppari tänne vuodatukseen. 

Piti kuitenkin kertoa, että oon ollu saikulla nyt muutaman päivän ja sen johdosta ei oo tullu tehtyä yhtään mitään treenien suhteen. Lauantaina Reine oli kuitenkin meillä ja käytiin lenkkeilemässä ja treenaamassa vähän tossa kentällä. Ritnin kanssa pitää nyt siirtyä siihen tunnarissa, että on liikkuri joka vie kaikki kepit kerralla. Nyt kun tehtiin ekaa kertaa (tai pitkästä aikaa) niin, ni sillä ei ollu mitään käsitystä mistä oli kysymys. Lähti etsimään sitä kepakkoa sieltä pusikosta johon olin itse sen edellisellä kerralla piilottanut. Outko kapistus tai sitte liian fiksu. Kuka tietää kumpi?

Luoksetulon stopeissa toimi muuten hyvin, mutta tule käskystä lähtikin taaksepäin, koska sitä on palkattu nyt paljon takaa pallolla. Voi huokaus sentään. Sillä on ollu niin hieno stoppi, että en tajuu miten se on kärsiny tällasen inflaation. 

Maanantaina treeneissä tein saman setin ku lauantaina. Tunnari tehtiin nyt kokonaan liikkurin avustuksella ja samoin siihen alkuun muutamat piilotukset. Alko toimimaan jo paremmin. Sillehän on tehty kisamaista riviä ja ympyrää ja niiden variaatioita, mut yleensä olen tehnyt ne itse. Nyt sillä kävi nenä hyvin ja meni ihan kohtuu rauhassa. Jos kapulat on lähekkäin toisiaan tai ylipäätään ottaa kosketusta muista niin se herkästi tykkää maistaa muita, mut jos kapuloissa on normaalit kisavälit niin tollaseen en oo törmännyt. Epävarmuutta se vielä on ja vaatii vielä työtä. Toi on musta myös sitä nuoren koiran malttamattomuutta. Kun se saa oman kapulan hajun, niin ei aina malta tarkentaa loppuun vaan maistaa. Eiköhän se jää pois nyt kun tota treenityyliä vähän muuttaa. 

Viikonlopun kokeista sen verran, että hyvillä mielin olen menossa. Tiedän jälleen kerran mihin sen kyvyt riittää ja kaikki liikkeet pitäis olla hanskassa sen tasosesti, että niitä kehtaa mennä näyttelee. Toivotaan vaan, että kierrokset pysyy maltillisina niin saadaan siistiä työtä aikaan.