Mutta ei tunnu onnistuvan multa. Tänään olin siis jo töissä, mut Masalan K:n maitohylly oli mun terveydelle liikaa. Meinas ostoskori jäädä siihen, kun yökkö olo valtas koko ihmisen. Voitteko kuvitella, jopa karkit unohdin kauppaan, kun oli niin kiirus kotiin! Ja kaikki mut tuntevat ihmiset tietä, että syön karkkia 365 päivää vuodesta vähintään sen 200 g päivässä. I love it ja oon onnellinen asiasta!  

No mut sitte tässä sohvalla maatessani innostuin menee tohon parkkikselle. Ollaanhan me sitä seisomista tehty täällä sisällä, mut eihän se nyt oo sama lainkaan ku ulkona. Tai siltä musta aina tuntuu, et pitää käydä koeajaas kaikki uudet temput tosielämässä ja se tosielämä on meidän parkkipaikka.

Innostuin lelupalkasta seuraamisessa siinä määrin, et innostuin testaamaan sitä tolla hulivilillä. JOO, se yllätti! Ei käynyt yli, ei tarkastellut mun kättä, vaikka siirsin reippasti sivuun. Naksuttelin oikeasta palkasta ja tiputtelin sille lelua. Hän oli liekeissä. Otin sitte lopuksi perusasentoa nameilla ja imuuttamista. Siinä se kokoaa itsensä entiseen malliin. Mallikas oppilas.

Sitte oon miettiny edelleen tota täyskäännöksen tekemistä. Tekisin sen mielummin vasemmalle, koska Ritnille vasuri on helpompi ja näyttävämpi. Kaikki vaan sanoo, et kandee tehdä se oikealle, koska se on helpompi, mut voinkohan rikkoo rajoja jos haluan?

Sitte ne jäävät. Ensinnäkin, Ritni tekee liikkeestä maahanmenon sairaan taitavasti, nopeesti ja teknisesti oikein jos sanon sen "maahan" oikealla sävyllä ilman sen suurempia apuja. Tai toistaiseksi oon pikkasen hidastanu vauhtia, mut muuten normaalisti. Mulla ei saa olla mitään sellasta Mutkan pk-käskyä, jossa sanon sen matalalla äänellä, vaan se pitää olla sellanen iloinen kuten aina. Sit toimii!!

Sitte seisominen. Päätin koittaa takapalkkaa, koska oon sitä jo jonkun verran sille opettanut ja tuntu hyvältä idealta, kun Reinen kanssa asiaa järkeiltiin. Ritni siis on niin kova sen namin perään, joka mun kädessä on, et se on ihan sama mikä kuvunu leivän kappala se on. Aloin siis jossain vaiheessa heittämään sen palkan sille kun se pysähty. Parani sillä. No nyt sitte tein pihalla takapalkalla niin, että jätin lelun maahan ja sanoin "taka". Sitte lähdin kävelemään normaalisti annoin käskyn "seis" ja siitä naks ja vapautus palkalle. Tein muutaman toiston ja viimeinen oli sairaan hieno! Pysähtyi kun seinään, malttoi odottaa vapautusta mun kääntyessä naama sitä kohti. Ollaan edistytty. Jatketaan nyt siis jonkun aikaa tällä. Vahvistetaan samalla sitä paikallaan seisomisen kestoa eri harjoituksissa.

Lopuksi tehtiin pari kaukoa, jotta sain syötettyä loput lihapullat pois. Sisällä ollaan aika paljon jumppailtu maasta seisomista ja nyt ulkona se alkoi ensimmäistä kertaa tarjoamaan istumisen sijan myös maasta seisomista. Plussana kuitenkin se, että teki sen teknisesti ihan oikein. Ritni on ilmeisesti valinnut itselleen tekniikaksi jonkunmoisen hissin.  Mitä lie se hänen mielestään sitte tarkoittakaan...

Mut vähänkö mä odotan kevättä. Tää kuva on Rukalta vuos sitte keväällä.